Anak-anak tertidur dan Greg Warner sedang duduk di sofa sambil menonton topi ulang Masters di saluran golf . Ketika Greg menyaksikan golf, istrinya, Kim berjalan masuk dari dapur. Kim dalam kondisi sangat baik untuk seusianya dan mempertimbangkan dia memiliki dua anak. Dia mengenakan celana ketat...

Cerita ini adalah menceritakan di saat aku dengan dia memulakan hubungan ini..waktu itu aku hanya menumpang rumahnya hanya jerana ketiadaan ibubapaku yang telah pergi bercuti.. aku tido di ruang tamu..sedang nyenyak aku melelapkan mata aku merasa sesuatu sedang memerhatikan aku...

Ini bukan hari terbaik Rob. Dia keluar untuk bermain golf hari dengan teman-temannya dari kantor dan memiliki permainan terburuk dalam 2 tahun. Tetapi jika Anda ingin membuat pasangan dengan 50 Anda perlu memainkan permainan. Ketika dia berhenti di jalan masuk, dia melihat 3 mobil yang...

Kali ni aku nak cerita pula pasal aku buat 'kerja' atas motor bersama seorang lagi ex-boyfriend aku. Dia ni memang gila betul dengan aku so apa saja aku kata, dia kan ikutkan. Aku pun apa lagi, mulalah nak kenakan dia dengan 'kerja' aku yang sememangnya...

Suami saya hanya tiga tahun meninggalkan saya untuk wanita lain . Dengan pernyataan itu Anda tahu sedikit tentang mengapa saya sedih dan depresi. Pada usia 20 tahun dia meninggalkan saya karena dia mengatakan bahwa saya tidak cukup mencintai seks untuknya. Tentu saja jenis seks yang...

Masa tu aku pergi rumah kawan aku. Masa sampai rumah kawan aku ni, kebetulan cuma tinggal dia ngan emak dia saja. Umur emak dia adalah lebih kurang 50 tahun dan member aku ni anak nombor 2. Kakak dia dah kawin dan ikut laki dia. Adik...

Saya sedih ketika Tuan dan Ny. Jones pindah. Mereka selalu ada di sana sepanjang hidupku, tinggal di rumah sebelah. Ibuku adalah seorang saleswoman untuk sebuah perusahaan IT , Dad bekerja sebagai produser TV sehingga tidak membuat jam reguler. Sementara saya tumbuh satu atau keduanya akan...

Aku seorang yang gilekan seks. Aku mula berjinak-jinak dengan seks pada usia yang agak muda. Pada pertengahan 20-an,aku mula bosan dengan seks yang biasa di ranjang. Aku bosan dengan aksi yang same setiap kali di atas katil. Satu malam,aku ke kawasan pelacuran untuk mencari bahan-bahan...

Gadis kulit hitam yang sangat telanjang dalam sorotan di atas panggung bergetar ketika dia berlutut di depan pria kulit putih tua berpakaian penuh dan dengan sigap membuka lalatnya dengan jari-jarinya yang panjang . Yang ia miliki hanyalah kerah kulit, anting-anting emas , dan sepatu hak...

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta di petaling jaya. Umur 26 tahun. Sudah 3 tahun berumahtangga, hidup kami mewah..soal wang tidak menjadi perkiraan, tapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Aku dan suami telah puas beriktiar cara tradisional sebelum kami membuat pemeriksaan doktor. Akhirnya suamiku disahkan...

Trent McGriff yang berusia enam belas tahun menguap dan melihat sekeliling kabin pesawat. Itu hampir kosong. Dia melirik ke seberang lorong untuk melihat ibu dan saudara perempuannya. Mereka tertidur pulas. Berdiri untuk meregangkan kakinya, Trent merasa sangat mewah. Rambut pirang kotornya semakin panjang, dengan poni...

Masih terkenang di dalam ingatan I bagaimana kali pertama mendapat  pelajaran seks. Sewaktu itu aku baru sahaja berumur 14 tahun. I masih  lagi bersekolah dalam tingkatan dua. Korang tau je lah time tu muka  memang cute baby face. Jadi masa tu ramai lah pelajar-pelajar  perempuan yang berminat nak ambil...

Ketika aku terbangun tangan dan kakiku sudah terikat dengan borgol, aku terbaring di tempat tidur. Di hadapan aku ada seorang wanita yang tampak memegang gunting. Dengan gunting tersebut ia menggunting pakaian membugili aku sampai tidak ada sehelai kain pun yang menutupi tubuhku. Ia langsung menatapi...

Nama ku Iqmar, aku bersal dari Utara, aku berasal daripada keluarga yang senang dan sporting. Kejadian ini daripada kisah benarku. Ianya berlaku di pejabat ku. Aku mula berjinak -jinak dengan SEKS ini, sewaktu aku belajar lagi. Kawan ku pernah di pantat oleh beberapa lelaki, habis...