Aku seorang lelaki setengah baya namaku pak Imran, tadinya aku begitu merasakan kehidupan lokasi tinggal tanggaku. Kami bahagia hidup berasama aku dengan istriku dan pun anakku satu-satunya Fetty namanya, tapi seluruh berubah semenjak aku di PHK oleh perusahaan yang sudah menaungi aku sekitar ini. Sering...

Walaupun bulan ini sarat dengan kesibukanku, aku tergolong orang yang paling susah guna dapat mengontrol kemauan seks atas wanita. Pengalaman ini kualami sejumlah hari sebelum bulan-bulan sibukku yang kemudian di lokasi kost. Di lokasi kost kami berlima dan melulu ada satusatunya cewek di kost ini,...

Ketika itu aku sedang mengelamun di perhentian Pudu Raya menantikan bas yang tak kunjung tiba.Jadualnya telah terlewat namun aku terus terpaksa menunggu kerana ingin menghabiskan cuti semester bersama keluarga.Tiba-tiba aku tersentak oleh suara anak kecil yang merengek pada ibunya ditempat duduk dihadapanku.Mula-mulanya aku buat tak...

Aku ni student IPT tempatan. Dulu masa sekolah aku dah ada girlfriend tapi aku ni tergolong dalam budak lelaki yang baik-baik so tak pernahlah aku nak merasa benda-benda sex ni. Beromen pun aku tak pernah. tapi kalau tengok video tu, jangan cakaplah.. Melancap tu selalu...

Kadangkala aku masih lg teringat kenangan lampau yg sehingga hari ni masih lg menghantui diriku.aku seorang lelaki yg berumur 40 tahun sekarang.benda ni terjadi tatkala aku berumur 15 tahun dahulu.lama sangat dah.tapi sehingga kini kenangan masih terasa dan membuat aku ketagih dengan wanita yg berusia,gara-gara...

OK lah.. setelah baca you allpunya cerita.. nampaknya best juga ler.. terasa juga aku nak menceritakan pengalaman aku sendiri.. Aku kenal Jack memang agaklama juga lah melalui internet.. lamajuga kami ni ni nak berjumpa namun disebabkan masing masing sibuk maka agak susah untuk menentukan masanya. Jack...

Ini pengalaman aku ngan budak kuantan..semamangnya aku tak leh lupakan..masa tu aku menghadiri krusus dekat KL selama 3minggu yang mana aku dihantar untuk memantapkan lagi kerja aku..dan aku berkerja nagan syarikat pak cik aku di singapura selama aku kat KL aku ada mengenali sorang budak...

Isteriku bernama yana..orgnya cantik dan lawa sekali..sekali tersenyum pasti akan ade batang yang mencanak naik..kembang hendah menyetubuhi isteriku..aku berbangga mendapat yana..tapi aku mempunyai perangai yg agak pelik iaitu ak suka melihat isteriku yana disetubuhi oleh orang lain..aku suka melihat yana terkapai2 menahan asakan dan keasyikan...

Usiaku 29 tahun dan baru berkahwin hampir setahun yang lalu.. Kali pertama beresetubuh dengan suamiku, aku tidak dapat menikmati sepenuhnya kerana terlalu sakit. setelah beberapa kali melakukannya barulah aku dapat menikmati kehebatannya dan kenikmatan itu membuatkan aku sentiasa menginginkannya. dan ternyata suamiku memang hebat. Seperti biasa abang...

Perkara ni berlaku 4 tahun lalu.waktu tu aku msih belajar kt sebuah ipta kt perak.tak pyh gtaula ktne sbb sumer tu tak penting.apa yg aku nk criter ni mmg sukar utk aku sdri percaya dulu,yg aku pun satu masa nanti akan melakukan perkara terlarang dlm...

First time aku main dgn bf aku. kat hotel area subang. best gila. tak taw nk ckp cane. mula2 kitorang baring, then dye start pelok n ciom2 mulut n leher aku. ak ni pntg dye pgg sket, da bsh, haha. cpt stim ak ni. ms...

Crita dia macam ni.. Aku ni org besa2 ja, nma RAHSIA. Org paggil Acap.. Aku ada knai dgn kak ni, nma dia Ajaijazza.. tapi nma syg org panggil ija @ ja.. dia beza 2 tahun dari aku.. satu sekolah, tu yang kenai.. Aku selalu jugak...

Hai semua, masih ingatkah padaku Aryanti, perempuan asal Johor yanh hidup berzina dengan bapaknya sendiri? Aku ingin ceritakan tentang kehidupan aku setelah aku bersetubuh dengan bapak kandungku sendiri. Setelah berhenti sekolah, aku menjadi 'bini' pada bapakku. Bapak tidak bekerja sepanjang tahun itu dengan menggunakan $20...

Nama aku org panggil ina je. aku ni nak kata ckp bsr 2 xdela tp aku mmg cun. crita btl ni b'laku kat ofis tmpt aku keje skang ni. aku bru keje kat tmpt ni dlm 2 thn. bru kawin 7 bln tp xde apa2...