Cerita Dewasa

INTAN SARUZA

Ini pengalaman aku ngan budak kuantan..semamangnya aku tak leh lupakan..masa tu aku menghadiri krusus dekat KL selama 3minggu yang mana aku dihantar untuk memantapkan lagi kerja aku..dan aku berkerja nagan syarikat pak cik aku di singapura selama aku kat KL aku ada mengenali sorang budak KUANTAN nama INTAN SARUZA..

Budak nie tak lah cantik sangat,tapi dia nyea kOpek besOr tembikai..itu buat aku geram ngan dia.

masa aku kat KL aku cuba ayat dia kalau kalau aku dapat bawak balik tidur sama ngan aku kat hOtel yang kita Orang menginap kay D’PALMA ampang..

mula mula sekali aku cuba ajak dia keluar nengOk wayang dia pOn Cakap dah lama tka nengOk wayang, dlam hati aku gembira gila masa tu..sebab ayat dah masuk..

Baca Juga: Berawal Dari Teman Chating

setiba jea kita Orang kat KLCC aku terus beli tiket untuk 2 Orang tempat duduk kat belakang sekali..kOrang paham paham jea laa…seat kat dalam pangung belakang sekali untuk Orang nak berOmen..

sambil kita Orang nOntOn cerita tu..sempat gak aku jeling barang dia nie..hemmmm..geraMMmmm..aku nengOk kOpek dia…besOr gila beb..

lebih kurang 45minit aku nontOn mOvie tu aku cuba rapat kat bahu dia aku nengOk minah nie senyap jea..dengan selamba aku dekat kan mulut aku kat telingga dia aku jilat lubang telinga minah nie macam anak kucing tengah menjilat susu kat piring..lama gak aku nengOk minah nie kOntrOl gila.tapi berkat kesabaran dan skill yang kua ada selama buahkan hasil,akhir nya dia tewas gak..nafas mula tercungap cungap..kaki tak leh duduk dia…aku teruskan step ke dua…serang dia nyea kOpek..hemmm favrOute aku tu…

dengan selambanyea aku nyelak baju dia sambil aku bukak hOOk bra dia,terus aku nyonyOt kOpek yang besOr itu…geram beb…lama aku hidamkan tu…

Post Terkait