Gadis kulit hitam yang sangat telanjang dalam sorotan di atas panggung bergetar ketika dia berlutut di depan pria kulit putih tua berpakaian penuh dan dengan sigap membuka lalatnya dengan jari-jarinya yang panjang . Yang ia miliki hanyalah kerah kulit, anting-anting emas , dan sepatu hak...

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta di petaling jaya. Umur 26 tahun. Sudah 3 tahun berumahtangga, hidup kami mewah..soal wang tidak menjadi perkiraan, tapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Aku dan suami telah puas beriktiar cara tradisional sebelum kami membuat pemeriksaan doktor. Akhirnya suamiku disahkan...

Trent McGriff yang berusia enam belas tahun menguap dan melihat sekeliling kabin pesawat. Itu hampir kosong. Dia melirik ke seberang lorong untuk melihat ibu dan saudara perempuannya. Mereka tertidur pulas. Berdiri untuk meregangkan kakinya, Trent merasa sangat mewah. Rambut pirang kotornya semakin panjang, dengan poni...

Masih terkenang di dalam ingatan I bagaimana kali pertama mendapat  pelajaran seks. Sewaktu itu aku baru sahaja berumur 14 tahun. I masih  lagi bersekolah dalam tingkatan dua. Korang tau je lah time tu muka  memang cute baby face. Jadi masa tu ramai lah pelajar-pelajar  perempuan yang berminat nak ambil...

Ketika aku terbangun tangan dan kakiku sudah terikat dengan borgol, aku terbaring di tempat tidur. Di hadapan aku ada seorang wanita yang tampak memegang gunting. Dengan gunting tersebut ia menggunting pakaian membugili aku sampai tidak ada sehelai kain pun yang menutupi tubuhku. Ia langsung menatapi...

Nama ku Iqmar, aku bersal dari Utara, aku berasal daripada keluarga yang senang dan sporting. Kejadian ini daripada kisah benarku. Ianya berlaku di pejabat ku. Aku mula berjinak -jinak dengan SEKS ini, sewaktu aku belajar lagi. Kawan ku pernah di pantat oleh beberapa lelaki, habis...

Aku duduk di kelas 3 SMU saat ini. Namaku Nia, lengkapnya Lavenia, aku sangat terkenal di sekolah, teman-teman kagum akan kecantikanku, apa lagi cowok-cowok, yang sering mengusilli aku dengan menggoda, aku sih cuek saja, soalnya aku juga senang sih. Aku punya sebuah "geng" di sekolah,...

Semasa mengikat tali pertunangan dengan kekasih ku aku sering berkunjung ke rumahnya untuk berborak-borak dan sebagainya. Tunang aku ada tiga orang kakak yang dah bersuami. Antara tiga orang tu yang paling cun ialah yang nombor 3. Namanya Gee. Dia nie tinggal berdekatan dengan rumah bakal...

Tak aku sangka dan tak pernah aku bercita-cita nak menyetubuhi isteri kawan sendiri. Sekadar berangan-angan tu adalah. Bukan apa, Kak Mun ni menarik. Pertamanya dia putih dan hidung mancung sikit. Badanya agak slim waktu aku dan isteri mula kenal dia dulu, tapi ketika peristiwa ni...

Nama aku adalah zul (bukan nama sebenar). Aku adalah seorang pelajar ipt dalam negeri dan masih lagi belajar di ipt tersebut. Ana seorang gadis dari pantai timur yang mengambil jurusan yang sama dengan aku. Ana adalah seorang gadis yang cantik (cina + melayu) dan mempunyai...