Cerita Dewasa

ANI

petang tu aku pegi tengak wayang kat panggung…dari situ dah mula bibit
romentik antara aku dan ani. hubungan kami sudah terjalin selama kira kira
setahun setengah…

masa dalam panggung tu tak banyak “aksi” yang kami mainkan.coz ceritanya kira
best la jugak…selepas tengok wayang aku dan ani pulang ke rumah ku..masuk kali
ni dah yang ketiga…cuma bezanya kali ni line amat bagus sekali..membeer aku
semuanya keluar..lagipun aku duduk bilik sorang je..cuma kalau diaorang ade
tu..kureng la bestnya.

dalam bilik aku dan ani berbual bual biasa…hinggakan dia tertidur kepenatan
atau sengaja merancang sesuatu…untuk aku memulakan..si ani ni bukannya tak
biasa ngan aku..ringan ringan tu dah selalu dah…alkisah dia pun tidur la.pada
masa ni aku tak lepaskan peluang tengok dia ..perlahan aku dakap dia dengan
erat…yang bestnya secara automatik dia lak sama sama peluk aku…sah dia purak
purak tidur!

aku mulakan peranan….aku cium mulut dia..ahhh…lidah dia jadi
mangsa..terpejam rapat matanya..stim la tu..lepas tu aku cium tengkuknya…naik
bulu roma dia…”banggg geli la”
“aik geli ke sedap?”ani mencubit lengan ku…ini satu isyarat!green light sudah
mari…abis tengkuk dia ke telinganya pulak…apalagi mengerang kesedapan la
dia!mata putih je yang nampak…perlahan lahan tangan ku merayap ke bukit yang
mula terpacak…emmm sederhana besar.tangan sudah masuk dalam baju…tarik coli
dia perlahan lahan…cari cangkuknya..dan buka…hasilnya kelihatan la bukit
yang segar bersama punat yang terpacak teguh!arghhh tak tahan aku…punat masih
merah…punat berusia 18 tahun.

Baca Juga: Hipnotis Sepasang Suami Istri

Tak cakap banyak terus aku hisap tetek dia perlahan lahan…itu laa first time
aku dapat merasa ke teguhan bukit idamanku.tangan aku tau tau dah kat celah
kelengkang ani.merayap la dia kat situ..sampai terangkat angkat punggung si
ani…”banggg jangan lebih lebih” aik bagi amaran konon!tapi dah terlambat coz
tangan aku dah berjaya menarik zip seluar yang dah sedia basah tu…ani pakai
seluar slack!emmm..besar jugak cipapnya sama besar mulut dia.Kami hilang
pertimbangan…aku tak tahan..dia lagi tak tahan…kami bogel sama
sama…hinggakan
“banggg ani tak tahan”aiseh macam tak caya aku…dia betul betul nak kan aku
punya batang yang dah tak karuan ni…abih tangan aku sampai basah naik
kecut…air dia banyakkkkk!nanti dulu aku tak jilat lagi..aku jilat cipap dia
yang dah meleleh basah dek air gatalnya itu.terangkat bontot!!!aku pulak yang
tak tahan “ani nak??”aku tanya dia hanya menggangguk lemah…

Macam mana ni aku pun tak pernah buat benda ni…aggghhh cuba je la…perlahan
lahan aku tekan kepala zakar yang mengembang…tak bole masuk!!!aku tekan kuat
sikit…ani merengek…”banggggg”aku tengok muka dia berkerut…sedap ke sakit
aku pun tak tau yang aku tau aku memang tak tahan!dan aku terus menekan
hinggakan “arghhhh banggg…”mencengkap jari ani kat belakang badan aku….pada
masa tu jugak aku tengok kepala zakar aku tak ade!!!selamat masuk ke dalam
lubang yang ketat lagi hangat dan sedikit memeritkan!!cepat cepat aku
tarik…terpancut aku tak tertangguh…ani tersedu menangiss..sedikit darah
keluar dari lubang faraj yang masih basah…ani masih ade dara…malam itu ani
dan aku mengulanginya setelah aku memujuknya…aku hilang teruna dan dia
merelakan aku menidurinya untuk kali pertama.
Berikan sokongan anda dengan melawat sponsor yang berikut.

Post Terkait